søndag, oktober 10, 2010

Odd Nordstoga

















Jeg kan liksom ikke noe for det. Det bare føles naturlig. Bygdeblodet mitt bruser. Jeg har blitt sjarmert av en trekkspillmann! (Jeg tror det er dølen i meg.)

Fordi: han spilte November på Senkveld, og det var fint. Da spilte han også en Nordstogafisert versjon av Coldplays Fix You - det var også ganske fint. Ljos. Fint ord. Fint.

















Åh, han ser ut som en glad liten bygdegutt. Med munnspill og sixpence-hatt.























(KOM IKKE HER Å SI AT DU IKKE FØLER DET SAMME)

3 kommentarer:

  1. Haha, jeg er og svak for Odd. Jeg tør ikke si det høyt da.

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg er 15 år, dere kan tro jeg får høre det på skolen! blir veldig erta for at jeg liker odd nordstoga :')

    SvarSlett
  3. Det er ingen skam i å like Odd! :)

    SvarSlett