tirsdag, juni 09, 2009

Dette hadde du ikke trodd!

Nå har jeg også fått meg blogg! Og jeg starter den selfølgelig på samme måte som alle andre: Nå har jeg også fått meg blogg! Men hurra-meg-rundt for det!

Nå spørs det bare om jeg får noe interessant å skrive om fremover, eller om det bare blir fjas (men eg likar fjas). Har nylig avsluttet et skoleår på Høgskolen i Lillehammer - hvor jeg studerte film- og fjernsynsvitenskap og har hatt MYE morro! Det er nok ikke umulig at det blir et gjensyn med noen av de beste stundene fra dette året her på bloggen (nå er det jo slutt på morroa. Neida. Men joda. Men forhåpentligvis ikke) - noe må jo jeg også skrive om. Pff!

Som du kanskje allerede har sett så liker jeg -tankestreker- og fjas. Det blir det nok mer av. Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar