onsdag, juni 10, 2009

Frisørtime

Jeg skal klippe meg om en time. Frisøren som skal klippe meg i dag er den samme som sist (som er alt for lenge siden nå). Den gangen ble jeg veldig fornøyd med resultatet, og jeg håper at jeg blir det i dag også. Om forrige gang bare var flaks, det hadde vært kjipt. Har hatt nok erfaringer med mindre flinke frisører som har endt opp med i gi meg litt frisørskrekk. Men denne gangen her har jeg tilogmed tatt med bilder for i vise hvordan jeg vil ha panneluggen. Jeg har med et bilde av Duffy (fra CD-coveret til Rockferry), Sally Hawkins og en av Olsen-tvillingene (nei, jeg er ikke fan, langt i fra - jeg klarer ikke engang å skille dem fra hverandre, men panneluggen hennes var fin likevel).

Kanskje jeg legger ut resultatet senere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar