torsdag, juli 09, 2009

Joda, jeg lever...

...og håret mitt ble bra (spesielt etter det fikk en dag eller to og komme seg på). Jeg har siden sist vært i Oslo, sett AC/DC, jobbet og slitt i varmen, vært i Kristiansand, sett Slash for første gang, og jeg har ikke tatt meg tid til å skrive ferdig det som skulle forestille et blogginnlegg fra Osloturen. Jeg har ikke vært i humør til å skrive blogg. Spesielt ikke når den stasjonære familiepc'n har valgt å ende sitt liv. Eller, den har i hvertfall narkolepsi, for den slokner på de mest ubeleilige tider. Såntno orker jeg ikke styre med. Istedet har jeg heller brukt tiden godt på andre ting - sture, deppe, jobbe og slite, ikke nyte livet, nyte regnværet som herjer på mine få og etterlengtede fridager. Oj, så lyst vi ser på livet.

Likevel er humøret bedre i dag. Jeg sitter nå og skal bestille bussbilletter til Oslo igjen - selv om pengene bare så vidt rekker, og knapt nok det. Kommende lørdag er nemlig min første lørdag med fri på lenge, og den skal tilbringes på beste vis - med gode venner!

Og når det gjelder de uferdige blogginnleggene, så kommer de nok etter hvert - som nostalgiske tilbakeblikk på sommeren 2009.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar