fredag, januar 08, 2010

It's friday night...

... og jeg har allerede sprengt sikringene två gonger, i håp om å få opp kroppstemperaturen. Jeg har enda ikke fått målt gradene her nede, men jeg veit helt sikkert at det ikke er varmt.

I dag "tidlig" (kl. 13.00-ish), var det så kaldt ute at garasjedøra streika. Den gikk en halvmeter opp (ikke tilstrekkelig for å få bilen ut) og stoppet. Når jeg trykket på knappen igjen, gikk den bare ned att. Forsøkte igjen, og det samme skjedde. Måtte tilslutt derfor åpne den manuelt (for en utfordring!).

Jobb i seg selv gikk ok - jobbet fem (ganske lange) timer. Da jeg skulle dra hjem igjen fikk jeg heldigvis startet bilen, men den lager smårare, litt ufornøyde lyder for tia. Tror ikke den er så glad i kulda. Stoppet innom Rema 1000 på veien, for å handle bittelitt (liker godt følelsen av å gå uniformert for å handle i en annen butikk enn der jeg "hører hjemme" - uuh, jeg er så rebelsk), og når jeg kom ut i bilen igjen hadde kulda satt sine spor. Når jeg skulle legge varene oppi veska mi, så var den fullstendig stivfrossen! Stakar liten.

I går hadde jeg en meget fornuftig dag - jeg gjorde NOTHING. Eller, jeg spilte Curse of Monkey Island og så nærmere 8 episoder av Ugly Betty, men man sitter liksom ikke igjen med følelsen av å ha gjort noe av betydning. F. eks var det jo ønskelig at jeg skulle fått ryddet opp resten av rotet på rommet mitt. Men jeg tror ikke jeg bør være så rask på å lage meg planer om rydding, for jeg tror jeg jobber bedre uten. Det er nemlig i de minst tenkelige tider jeg får det for meg at jeg skal rydde. F. eks så hang jeg opp gardiner sent på juleaften. Faktisk så rydder jeg ofte på kveldstid. Rart med det der.

Nå skal jeg se litt Betty. Senere skal jeg accompany kjære Mr. Graham Norton.


Sayonara.

2 kommentarer:

  1. Har du sett alt av Sex & the City forresten?
    I løøøve it.

    SvarSlett
  2. Nei, det har blitt litt stopp etter jul. Har jobbet såpass mye. Men skal prøve å komme igang igjen litt. Syns også det er ganske kult! Det blir også kult å sjekke ut noen av stedene når vy skal til NY!

    SvarSlett