onsdag, januar 27, 2010

Video Killed The Radio Star...

...eller noe sånt. (Må ha radio-relatert overskrift serru.)

I går skjedde det noe fantastisk. Etter en merkelig natt med dårlig søvn (jeg våknet 04.30 og lurte på hva faen?) gjorde jeg meg igjen klar for en dag på jobb. Morgenstellet gikk sin vante gang, og jeg fikk satt meg i bilen og kjørt av gårde. På vei til jobb (når jeg begynner 11.00) koser jeg meg alltid med en liten dose Radioresepsjonen, det får opp humøret før en skal stå å høre på samme kjøpesentermusikken en hel dag.

Ble sittende i bilen for å få med meg mest mulig av programmet, men klokken ble så mye på 11.00, at jeg tilslutt måtte gå inn. Det siste jeg hørte før jeg slo av tenninga; Melodi Grand Prix-låta Dragontower av Keep of Kalessin.

Ikke så fantastisk, sier du?

Så kommer the good part; en lang arbeidsdag endelig er over, og jeg gleder meg til å dra hjem. Jeg skrur på ny på tenningen, og hva hører jeg? Keep Of Kalessin med Dragontower! Det er som om jeg aldri hadde vært på jobb (hvis man ser bort i fra at det var blitt mørkt)! Bra timing P3!


Kom ikke her og fortell meg at dette ikke var kult? (Seriøst, ikke gjør det. Jeg trenger all den spenningen i hverdagen jeg kan få.)

6 kommentarer:

  1. Det var supermegfantastisk awesome-kult!
    Ja, faktisk!

    SvarSlett
  2. Jeg kan jo "trøste"deg med at min største glede her forelden, var da jeg var på Oslo S før klokken 7 om morgenen.
    De ropte på høyttaleren at "the train to Bergen, at seven eleven, is ready for departure".

    Aaaaahahhæhæhæhæ jeg holdt på å gå inn på seven eleven å spørre etter det toget.
    (Jeg har ikke godt av å stå opp kl 5, humoren min blir om mulig enda dårligere enn vanlig:D )

    SvarSlett
  3. Pff! Oslo S altså! Jeg minnes sommer'n '09, da de viste gode (grammatiske, skriftlige og muntlige) språkkunnskaper på blant annet skilter rundt omkring. Oslo S burde få språkrådet på nakken! (Skulle øsnke Knut Jørgen Røed Ødegaard jobbet i Språkrådet. Entusiasmen hans er til å dø av!)

    Når det er sagt, likte jeg historien din veldig godt. :D Krrrrydder i hverdagen ;) Og jeg tror ikke noen har godt av å stå opp kl 05.00 om morningen. Selv sto jeg opp 05.30-ish, og det var ille nok. Har moret meg med kattemat laget av Anka/And (Anna Anka - du veit du er morsom når du må forklare rei.). Veldig morsomt over lengre tid (egentlig ikke).

    Håper NSB legger alle sine togruter innom seveneleven. Hvilken sørvis! :D

    SvarSlett
  4. Haha, du er jo morsom, så den er grej!

    Knut Jørgen Røed Ødegaard er BEST! Jeg elsker han! (i en slags overført elske-betydning) <3

    SvarSlett
  5. Me loves him too. Hørte han på radioen en gang, da han ble utfordret til å snakke entusiastisk om oppvask. Det funka fett! Frem med Zalo'n!

    SvarSlett