fredag, februar 19, 2010

Du veit...

...nå har jeg ikke skrevet her på en stund. Og med god grunn, føler jeg. Jeg har jobbet en god del, og samtidig har jeg i varierende grad holdt på med opptaksprøva mi til KhiO. Herrelord. Det har tæret sånn på meg. Jeg har ikke tall på hvor mange netter jeg har hatt problemer med å få sove, hvor jeg bare har ligget og tenkt på oppgavene, oppgaveløsning og at jeg burde ha kommet mye lenger. Det har bedret seg litt siden den gang, men jeg er fortsatt som en berg-og-dalbane når det kommer til humøret. For eksempel har jeg mang en gang hatt lyst til å gi opp og bare innse at jeg ikke kommer til å komme inn uansett. Dette gjelder spesielt på dager hvor jeg egentlig skulle ha fått gjort en hel del, men så viser det seg plutselig at jeg har mistet alle tegneferdigheter. Da har jeg mista trua på meg sjøl, og ender opp med å ha en totalt kjip dag. Heldigvis har jeg hatt noen gode dager også, som har gjort litt opp for de dårlige. Dager hvor jeg egentlig ikke har hatt så god tid, og heller ingen forhåpninger om å få gjort så mye. Da har tegningan sitti løst. Ikke løst nok, riktignok, da jeg fortsatt har en del igjen. Men det booster iallefall motivasjonen og selvtilliten.

I morra har jeg heldigvis fri. Det har jeg også i helgen, samt noen dager til uka. Da håper jeg bare at jeg klarer å fullføre i en siste innspurt. Fredag i neste uke MÅ jeg være ferdig, for da skal jeg montere røkla. Forhåpentligvis får jeg sendt den inn også, sånn at det er ute av verden.

Puuuh...! Som jeg gleder meg! Håper virkelig at jeg blir fornøyd med resultatet, sånn at jeg slipper å tenke at jeg kunne ha gjort det bedre.


Så til noen gode nyheter for dere brillefrelste: Jeg har kjøpt nye sol-/løkbrilla - et litt merkelig innfall av meg (da jeg aldri bruker brilla av noe slag). Håper jeg bare er modig/kul nok til å noensinne bruke dem. De er nemlig ganske store. Og jeg liker jo best å holde meg skjult i offentligheten - aller helst smyge meg langs vegger som en spion med blotterfrakk. Og det funker ikke med disse (ignorer trutmunn - it was not intentional):



1 kommentar:

  1. Jeg syns brillene er fantastiske! Du kan "prøvekjøre" dem i New York der ingen kjenner deg. Syns det var kult at vi kan se speilbilde av Mac-en din og deg i Photobooth i glasset.

    SvarSlett