lørdag, februar 20, 2010

Hei.

Dagen i dag har vært en relativt god dag. Jeg har fått tegnet ferdig en siste tegning i en serie på två (en barnevogn fra to vinkler, som skal vise hvordan den er konstruert. Tro meg, den har vært en pain in zhe azz). Jeg har også kommet et langt stykke på en annen en - eller, jeg har iallefall funnet ut hvordan jeg skal gjøre den ferdig. Da mangler jeg en bilde-/tegneserie som skal vise prossessen fra idé til "produkt", samt to oppgaver som i bunn og grunn hører sammen og omfatter litt skisser, fotos, egne meninger, stoff- og fargeprøver. Jeg håper det går ganske smertefritt (jah, right!). I morra skal jeg på fargeprøve-jakt. Jeg tipper jeg kommer hjem igjen med en hel butikk.

Jeg kjenner jeg blir glad inni meg når jeg får det til som jeg vil. Lyset i tunnelen blir sterkere. Hvis det fortsetter på denne måten, så tror jeg faktisk at jeg kommer til å være ganske fornøyd med meg selv og oppgavene. Så er det bare å krysse fingrene for at også opptaksprøvesensorene blir det. Det kommer til å bli så syyykt godt å levere det, men samtidig ekstremt nervepirrende. Da er det ute av mine hender. Åååh, som jeg gruer meg til å åpne inntaksbrevet når det kommer. Jeg kommer sikkert til å gråte uansett utfall...


Jeg gl-l-l-l-leder meg ihvertfall til fridagene mine faktisk blir fridager, og jeg kan dra ut i sola. Mine daglige 15 minutter med sol er virkelig ikke tilstrekkelig. Spesielt siden jeg sitter skjermet inne i en liten minibil og solen faktisk er mer ett hinder enn nytelse. Å få sine D-vitaminer rett i øynene - not so good.

Men hepp - da skal jeg sannelig legge meg. Iallefall prøve. Døgnrytmen min er fortsatt et mysterium. Kanskje jeg skal benytte tilstanden min til å lese litt booook. (Ikke faceboook.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar