fredag, februar 19, 2010

Dessuten veit du også...

...at New York, New York-turen nærmer seg med stormskritt! I den anledning hadde vår alles kjære Chabooya snoket rundt i gatene ved hotellet vårt med google street view. Det viser seg at vi bor like ved Empire State Building! Vi er så kule!


Inspirert av dette tok jeg turen til Washington for å jakte på Twin Peaks-locations. Her har vi Double R Diner;


Og her, Snoqualmie Falls (eller en hel helvetes del skog):



Her har du the real deal:


Awsomeness! Håper jeg kan dra hit for real en gang (uansett hvor nerdete det er). Ulempen er at jeg sikkert hadde blitt dritredd. Da er det godt Dale Cooper kan passe på!

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Elsker hvordan du beskriver at jeg snoket rundt i gatene ved hotellet ;)
    Drar du noensinne til Washington blir jeg med. Da kan vi spise damn good doughnuts og drikke kaffe og spise pai!
    Og kanskje ser vi Dale Cooper også! :D

    SvarSlett
  2. Og lamaen!
    Herre, den hadde jeg glemt!
    Dale Cooper <3

    SvarSlett