tirsdag, februar 23, 2010

Close, yet fuckin' far.

Jeg begynner å komme i mål med oppgavene mine, men slutten på alt dette virker fortsatt milevis unna. For etter de siste oppgavene er unnagjort, må jeg gjøre den siste finpussen, og det er en del som må gjøres. Stakkars mamma må kopiere og forminske bildene/tegningene mine, slik at jeg kan få montert dem, og det er enda ikke i orden. Jeg føler ikke jeg har kontroll, og jeg er livredd for at jeg på fredag (monter-og-send-dagen) mangler noe viktig.

Jeg har en stein i magen, og den gjør meg litt kvalm. Jeg sover om natten, men det blir seint. Dessuten ligger jeg å tenker. Tenker på oppgavene. Og Dagen som nærmer seg. Gleder meg til jeg ikke lenger trenger å tenke på det. Jeg håper hvertfall jeg slutter å tenke på det. Hvis ikke kommer jeg ikke til å sove normalt før til sommer'n.

Jeg har nå tillatt meg en pause - det trengs det også. Jeg håper jeg får en ny energi til å gjøre meg ferdig med dagens oppgave ganske fort i kveld, sånn at jeg kan ta resten av kvelden fri. Det kunne jeg trengt, og det hadde vært godt. Håper motet er på topp i morra - siste fridag og siste sjanse før Dagen.

2 kommentarer:

  1. Waaaaaaah, dette har jeg helt glemt at du holder på med, sorry sorry sorry! Har du levert? Hvordan ble resultatet, i dine øyne?

    SvarSlett
  2. Det går bra, du har da ditt å holde på med sjøl ;) Syns nesten det er litt vanskelig å svare på, for det var/er så skiftende. Noen ganger var jeg kjempefornøyd, andre ganger følte jeg at 'nei, herregud - jeg kan ikke sende inn dette...'. Jeg tror jeg ender opp med å være sånn middels fornøyd. Og litt mindre fornøyd med "mappa" mi, kanskje. Pålimte, "krøllete" kopier på hvite A3-ark.

    SvarSlett