fredag, juni 25, 2010

Ja, ser man det.

Sekken er pakket, og jeg er klar for Roskildetur. Har vært effektiv nesten siden 05.00 i dag tidlig - ikke fordi jeg følte jeg trengte så mye tid, men fordi jeg hadde så jævli migrene i går. Etter 8 timer på jobb i heite omgivelser (og helt sikkert ikke nok vann) med masse arbeid, var jeg fullstendig bløtkake. Mot slutten trodde jeg nesten at jeg skulle besvime, så da var det nesten så jeg brukte mine siste krefter på kvele en kunde, når hun klaget til meg om noe fullstendig opplagt. FU. Så etter å ha fikset noen siste ting til turen, var det rett hjem, og rett i sengs. Kl. 20.30 or so.

Så nå sitter jeg her, med én DIGER sekk, som heldigvis ikke så tung. Har fått stappet oppi alt utenom soveposen, som får henge utenpå. Tror ikke jeg har glemt noe, det viktigste er vel kanskje teltet. Og penger da. Og selvfølgelig billetten, men den har jeg husket. Har jo tross alt hatt mareritt om at jeg har glemt den.


Hejdå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar