søndag, juni 13, 2010

The truth is out there

Det er ingen hemmelighet at jeg ikke har noe liv. Jeg har nylig sett 5 sesonger med 'How I Met Your Mother' sånn ca. på rappen, og jeg gir meg ikke med det. Nå venter nemlig 9 sesonger med 'X-files'. Har ikke kommet så veldig langt enda, kanskje halvveis i sesong 1 eller noe. Har sett endel av dem fra før, men jeg føler jegmå se dem på nytt siden det er en stund siden. Jeg syns det er stor forskjell på de forskjellige episodene. Noen er kjempebra, andre er ikke fullt så bra. Både med hensyn til plot, skuespillere, spesialeffekter og heile den pakka der.





















De jeg har likt veldig godt til nå, er de som har referanser til andre filmer og serier. F. eks 'Beyond the Sea', som refererer til 'Twin Peaks' ***SPOILERBILDER*** (sånn hvis du vil se episoden sjæl, og oppdage koblingene sjæl):












































































































Know what I mean? Don S. Davis og de to siste bildene. Brad Dourif (de to midterste bildene) er forresten dritflink. Tror nesten han er en av mine favorittskuespillere.

En annen Twin Peaks/X-Files-connection:

























David Duchovny i Twin Peaks. Gotta love it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar