fredag, mai 14, 2010

Har dere savnet meg?

Siden sist har jeg kjørt tog inn til Oslo - og sett grønt gress og spretne små geitekillinger på veien • Fått servert pai og Monty Python på min søsters B&B • Laget gnocchi og spist det opp med den samme søsteren • Vært på Uncle Deadly-konsert med fine folk og drukket øl til 62 kr • Sett Christer Knudsen, Jarle 'Kug' Klepp og ei somliknet sykt på Marianne Aulie på den samme konserten • Vært på hyttetur med en såkalt fin gjeng, og hatt mye morro! • Feiret søttendemaj med en fra Oslo • Kjøpt 'The Graduate' • Ryddet i klesskapet og beholdt et skjørt i str. 4o, fordi merket heter 'Simple Wish' og jeg håper at jeg en vakker dag kan få det på meg igjen • Kjøpt meg neglelakk fordi fargen ba meg om det •



















Fått komplimenter for fargerike negler av fremmede menn på Coop • Fått høre at jeg har slått fingrene blå av fremmede gamle damer på Coop •


















Drukket drinken 'Kyoto', som er kriminiminelt god • Sett 5 sesonger med 'How I Met Your Mother' • Forelsket meg i Barney Stinson • Og Robin Scherbatsky • Og jeg hater ikke Jason Segel heller, akkurat • Passet på en liten fugl som kræsjet i vinduet vårt • Blitt kjeftet på av ekorn • Forbannet meg over kunder som ikke kan å lese skilt, men som blir sint på meg i stedet • Sagt opp jobben på Coop Mega - min siste dag er 1. juli • Spist blå Starbursts...

4 kommentarer:

  1. Jippi! Jeg har ventet og ventet på nytt innlegg! And finally på en trøtt tirsdag så fant jeg et par:D
    Gratulerer med oppsagt jobb,jeg vet jo hva deeeet betyr:D

    SvarSlett
  2. Hurraaaaa, jeg så ikke dette før i dag! Jeg elsker det første bildet. Fin post, bra oppsummering. Jeg ble først sjokkert over at du har sagt opp, men du flytter jo til høsten så det er ikke så rart allikevel. Det er forresten ikke den neglelakkfarga jeg har kjøpt, jeg husker vi snakka om det en gang. Bestefaren min har også lurt på om jeg hadde slått fingerne mine da jeg hadde på blå neglelakk der en gang. HIMYM er awesome. Du må se nye sesongen av SYTYCD, det har begynt igjen!!!!! Da får jeg noen å snakke om det med.

    SvarSlett
  3. WHATTTT du skreiv dette 14. mai?!??#?#= Jeg har da sjekka bloggene deres etter det? Faen tida har gått så fort den siste måneden.

    SvarSlett
  4. Heihopp! Jeg har ikke publisert denne før nå nylig, men jeg har skrevet det fra en kladd som er fra 14. mai (tydeligvis). Men jeg liker jo tanken på at jeg er så klarsynt at jeg allerede den 14. mai kunne vite hvordan jeg kom til å tilbringe min 17. mai. Men tiden har flydd, selvom kanskje ikke fullt så fort (dog veldig fort likevel).

    Jeg veit det ikke er den blåfargen vi snakket om, men om du ser på bilde 2, så er det den andre blåfargen. Den som ikke er turkis. Eg har to, nemlig. Den heter Blue My Mind. Kan det stemme? Har vi lik neglelakksmak? (Holdt jo på å gå bananas i neglelakkavd. så jeg måtte begrense det til de to. Den gangen iallefall.)

    Om blåmerker og neglelakk: jeg tror det er typisk eldre mennesker å si sånt. Har vel hørt sånne kommentarer fra mine besteforeldre noen ganger også.

    HIMYM er KJEMPEawessssssssssome. Kommer ikke over hvor awesome det er. Jeg ønsker meg Neil Patrick Harris. Herreguuud, som jeg ønsker meg NPH. (Jeg har snart bursdag - hint, hint!)

    SvarSlett