torsdag, mai 06, 2010

Jeg har mye å se frem til!

Neste uke skal jeg jobbe mandag til onsdag, det blir ålreit. Jeg gjør (nesten) bare ufornuftige ting når jeg ikke jobber. Dessuten bør jeg prøve å tjene mest mulig fremover. Til hybel, studier, Roskilde, New York og andre fremtidige reiser. • Onsdag eller torsdag drar jeg atter en gang ned til Oslo - denne gangen for å se Uncle Deadly på Mono (håper bare jeg får billett). Det gleder jeg meg masse til! • Fredagen drar jeg opp til Lillehammer igjen, men ikke alene! Sammen med det såkalte laget går turen til hytta til Charlotte. Der venter en morsom helg med en morsom gjeng. Jeg har trua! • Faktisk er det heller ikke lenge igjen til Roskilde! Tiden flyr, og jeg gjør mitt beste for å forberede meg på hva jeg vil se. Begynner å få litt peiling nå, men jeg må bare fortsette å høre for harde livet. Gleder meg vilt! • Når sommer'n er over begynner mitt nye liv i Oslo. Kan ikke si annet enn at det blir digg. Komme seg vekk fra de altfor vandte omgivelser og bo for seg selv. Og såklart henge med herlige mennesker. Dere veit hvem dere er.



























Dette bildet er forresten fra New York (like you didn't know). Jeg har visst glemt å skrive recap fra turen. Det kommer nok.

4 kommentarer:

  1. "Og såklart henge med herlige mennesker. Dere veit hvem dere er."

    Ikke meg. :((((((((

    SvarSlett
  2. Visst er du også et herlig menneske! Og vi kommer jo for å henge med deg! I New York! Og du kommer vel kanskje hjem en gang i blant også?

    :DDDDDDDD

    SvarSlett
  3. Hurra!
    Jeg gleder meg masse til helgen! Og til du flytter til Oslo (og jeg kanskje blir fadderen din)!
    Og så skal vi besøke Gisken masse! :D

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg også MASSSE til helga! Faktisk til onsdag, for da begynner helga mi! Jeg håper du blir fadderen min! Og at jeg kommer inn på HiO, såklart.

    Og Gisken skal ikke få fred i New York. Moahaha.

    SvarSlett