torsdag, april 29, 2010

Mr. Haircut II

Jeg skal ikke prøve å innbille meg at hårklippen jeg gav meg selv i går, ble vellykket. Etter jeg selv rufset litt i det og tok en nærmere titt, så jeg at det ikke så veldig bra ut. Derfor har jeg fått mamma til å klippe meg litt også. Mer enn litt faktisk, men det går bra. Nå ser det ganske normalt ut, men jeg må nok krype til korset og dra til en ordentlig frisør i løpet av de nærmeste ukene.



















Nå koser jeg meg med litt e-stoffer (herlig amerikansk Starbursts) for å gjøre opp for gå-/joggeturen min i dag.

5 kommentarer:

  1. Syns håret ble kjempefint, jeg! :)
    I hvert fall på bildet.

    SvarSlett
  2. Ja, det er ikke så aller verst nå :) Skal la det gå et par uker eller noe, og så skal jeg vurdere om jeg skal la en frisør klippe meg.

    SvarSlett
  3. På bildet ser det veldig fint ut! Du passer med sånn halvlangt hår. Er det naturlige krøller? De var uansett veldig fine!

    SvarSlett
  4. Jo, takk for det. Føler også at dette er en lengde på håret jeg kler. Det var igrunn sånn jeg hadde lyst til å klippe meg forrige gang jeg var hos frisøren, men da ble det jo bare en stuss. Likevel er det sånn at førsteinntrykket er finere enn realiteten. Det er visst noen lengder her og der som er ganske ujevne/korte og som man ikke får retta opp uten videre. Men som sagt, jeg skal dra til frisøren etterhvert.

    SvarSlett
  5. Og ja, krøllene er naturlig. De dukker opp ved fuktighet/vann.

    SvarSlett