onsdag, april 28, 2010

Mr. Haircut

I dag har jeg laget fin frokost. Type havregrøt med epler og kanel. It's nice, men jeg ender alltid opp med å lage så inni granskauens mye. Blir iallefall mett ca. hele dagen da. Så såvidt på Dr. Phil mens jeg spiste, men det var way too complicated, så etter en chuck norris tvshop-reklame, skrudde jeg over på Hotel Cæsar. Har ikke sett på det siden barneskolen.

Siden har jeg kost med katten, og klipt håret mitt på egenhånd. Og om du spør om resultatet, så svarer jeg aner ikke. For jeg veit ærlig talt ikke helt hva jeg dreiv på med baki der. Faktisk hadde jeg et skremmende øyeblikk hvor det faktisk gikk opp for meg at jeg sto og klipte av mitt eget hår. Men jeg kunne jo ikke la det være halvfrisert, så jeg fullførte etter beste evne. Det ser ikke så ille ut, kanskje med mindre du er frisør og du roter litt oppi der. Men til å være en ufaglært frisør med papirsaks og en speilvendt utfordring, syns jeg ikke det ble så gæli.

Nyfrisert og med selvtillit ringte jeg til SiO, for å få klarhet i diverse ting (siden de ikke svarer meg på mail). Der satte de meg over til noen andre, og som alltid begynte jeg å snakke med den automatiske Velkommen-stemmen. Lurer på om de tar det opp og hører på alle idiotene i ettertid. Kom endelig fram til et ordentlig menneske, ved navn Gudrun(?). Hu svarte på det jeg lurte på, og gav meg utsettelse på betalings-/kontraktsfristen, som er i dag. Jeg skyndte meg og skrev under på kontrakten, puttet det hele i en konvolutt og slikket på papirstripsen som sitter over limet (disse nymotens konvolutter, asså), tok av papirstripsen, lukket konvolutten, skrev på adresse og hastet ned til butikken. Der fikk jeg kjøpt frimerker (ikke i Posten, men i kassa - veldig logisk) og etter litt om og men postet det.

Kjøpte tikka masala til middag, men glemte naan-brød. Bannet stille for meg selv. Tok likevel en liten happydance når jeg kom hjem, noe som skremte katta.























Ca. sånn



Andre søkeresultater for wtf kitty:
















Poor kitteh..!

2 kommentarer:

  1. Jeg tenkte jeg skulle sende SMSMSMS i går for å høre hva som hadde skjedd med SiO-greiene, men så glemte jeg det såklart. Og da hadde du jo allerede skrevet dette. Så du flytter inn på Bjølsen til høsten, eller? Hva skjer?

    SvarSlett
  2. Jeg kommer vel til å ha det som en sikkerhet iallefall. Skal fortsette å se etter a place med Nina, men om vi ikke finner noe som er billig nok, så føler jeg at jeg bør flytte inn på Bjølsen i stedet. Vil allerallerhelst slippe å jobbe ved siden av studiene. Så jeg må se ann leiligheten og om det er verdt det eller ei. Om jeg takker nei til Bjølsen må jeg uansett betale 2 mnd husleie, men det får gå greit. Bedre det enn å stå der uten noe.

    SvarSlett