søndag, april 18, 2010

Jepp-hepp!




















































Jeg tenkte jeg fikk prøve å være med i denne konkurransen, da. Fristen går ut kl 24.00 (så jeg er litt sein), men jeg tenker det er forsøket verdt! Konkurransen er det Ingrid Riddervold har, og hun lager utrolig mye kult! (Blant annet liker jeg vinylplate-skålene hennes. Kanskje man skal skaffe seg en?) Dessuten liker jeg at hun lager alt ved å resirkulere og gjenbruke ting. Husker ikke egentlig helt hvordan jeg kom over siden hennes i utgangspunktet, men jeg har sett flere som har melkekartong-lommebøker og det gjorde meg nysgjerrig :)

Så, lykke til til meg!


(Pssst! Fristen går ut i morra, ikke i kveld, som jeg trodde! Puh, jeg som trodde jeg nesten ikke rakk det..!)

2 kommentarer:

  1. Du kan jo lage din egen vinylskål. Jeg så for leeeenge sida hvordan man gjorde det, det finnes på mange DIY-sider på nett.

    Hurra for gjenbruk!

    SvarSlett
  2. Jeg har jo ingen vinylplater (og jeg tror ikke pappa blir glad om jeg tar av hans). Kan evt låne en av Trine sine, eller dra tilbake til Amsterdam og kjøpe. Ellers er det vel i prinsippet ikke så kjempevanskelig. Laget et plexiglass-fat på vgs, og jeg vil tro det gjøres på nogenlunde samme måten. Mitt fat ble dessverre øglibøgli da.

    Hurra for gjenbruk, ja!

    SvarSlett