mandag, april 19, 2010

Yippi-ki-yay!


















































































































Jeg har no vært å testa nylinsa mi da, schjø! Må si jeg er veldigveldig fornøyd, og jeg gleder meg til å bruke den mer! Får dessverre ikke opp større bilder, men dere får bare stole på meg når jeg sier de er insanely skarpe - hvertfall i forhold til hva jeg er vant med. (Heeey, hvis dere trykker på bildene, kommer de opp i større versjoner!) Whoo-hii!! Gleder meg til jeg får kjøpt meg macrolinse også!

Andre ting som gjør meg glad for tiden er:
- Sol
- Sommerlig musikk - jeg lager meg en finfin Spotify-liste ut i fra egne preferanser og lister på nett. Herlig!
- Tanken på Roskilde til sommer'n!
- Tanken på å flytte til Oslo om ikke altforaltfor lenge (sammen med fine folk)!
- Pusekatter som sover sammen med meg (og det gjør ikke noe om hun vekker meg om natta).
- Sjokoladekake, and lots of it!
- Mindre klær og mindre sko!
- Solbriller! (It has become an obsession!)
- Fred lever fortsatt, selv om han var litt pjusk en stund.

4 kommentarer: