lørdag, februar 05, 2011

Grønnsak

Hei. I dag har jeg spist meg halvt ihjel i anledning pappas bursdag. Det er alltid på sin plass når man får gratis mat. Vi spiste ute, på Egon på ByPorten (hendig når mamma og pappa skulle toge hjem igjen), med alle knarkerne som selskap utenfor.

I går så jeg og to andre skapninger 'Black Swan' i Colosseum. (Jeg må benytte meg mer av Colosseum.) Og foråsidetsånn, jeg har ikke noe mindre lyst til å bære frem Aronoskys barn etter dette. Jeg har danset ballett i hodet mitt siden i går kveld, og jeg regner med at det er helt normalt.

Siden sist har jeg også begynt å spise selleri. Eller hvertfall dipp med selleri. Og ja, jeg anser dette som spennende nok til å blogge om. (Spesielt siden jeg har mummi-kopp. SE PÅ DEN FORHELVETE, er den ikke fin!?)


















Også har pocketkameraet mitt tatt kvelden. Vi har hatt ganske mange fine stunder sammen i de mange årene vi har delt. Fra utallige - og jeg mener UTALLIGE - fjortisbilder av seg selv, til uforglemmelige konserter, festivaler, fester, reiser og sammenkomster. Takk for alt!

Her er forøvrig det siste bildet jeg har tatt med Ixus 500:




















Og her er det siste bildet jeg har tatt med kjære Ixus 500 hvor man faktisk kan tyde hva som skjer:



















(The cocoa at 'Cocoa on the go go' is marvellous, actually! Prøv med appelsinnøtt-smak, det er som å drikke konfekt!)


Selv om det er trist at kjære Ixus 500 har tatt kvelden, gir det meg en fin unnskyldning til å kjøpe meg et nytt kamera. Hils på Canon Powershot G12:


















Du skal få bli med meg på tur til New York, hawtstuff.




Nå skal jeg vaske håret.

5 kommentarer:

  1. Æ ÆLSKE MUMMIKOPPEN DIN!

    Og æå vil ha sånn søtis nytt kamera. Life is unfair.

    SvarSlett
  2. Blogger du alltid rett før du skal vaske håret?

    Foresten, fin kopp. Fint kamera. Fint bilde. Fin duk.

    SvarSlett
  3. Når skal man ellers blogge?

    Takk.

    SvarSlett
  4. Jeg har også sånn kopp :) Fikk det som innflytningsgave av Lillian og Andrea når jeg flyttet ut. Utflytningsgave kanskje? Glade for å bli kvitt meg?

    Vi må gå på Cocoa on the go go sammen!

    SvarSlett
  5. Jer er med på Cocoa on the go go anytaaim!

    SvarSlett