fredag, februar 18, 2011

Spring Collection 2011

Nå skal jeg bedrive litt reklame her (i håp om å få produkter tilsendt i posten. Neida.)



















(JODA.)


To the point:
I frickkkin' LOVE lakris-is, og nå har Diplom-is lansert nettopp dette! De advarer om at inntak av denne isen kan medføre drømmende blikk og snev av fraværenhet, men det bekymrer ikke meg. Jeg har tross alt vært fraværende i fem år nå, minst. MEN jeg har ikke fått noen drømmende blikk rettet mot meg enda - SNYTT! - så jeg må nok bare fortsette å spise is.



















(Lakris-isen får terningkast førti!)


Derfor er planen fremover å pløye seg gjennom alle is-smakene fra Dream (kanskje minus vanilje, for det er ikke så spennende).
























































Vil du være med?
(YEAH. YOU!)

3 kommentarer:

  1. Jeg vil definitivt spise en is som har fått terningkast 40.

    SvarSlett
  2. Jeg vil være med! Kan vi ikke ha is-spisekveld snart?
    PS: Jeg vet at også Andrea har lyst til å være med på det ;)

    SvarSlett
  3. JEG VIL OGSÅ VÆRE MED AAAAAAAaa.

    SvarSlett