tirsdag, september 06, 2011

Det er ikke noe vits i å være fornøyd med å ha klart å stå opp tidlig uten problem de siste dagene, når jeg uansett må ta en cowboystrekk eller to når jeg kommer hjem fra skolen. Det er svært lite motiverende å våkne opp igjen til å skulle lese da, også. F$#"&%t!

I dag har vi laget reportasje på skolen. I utgangspunktet fikk vi fire timer til rådighet, men vi brukte kanskje to timer sammenlagt til både filming og klipp. Men så måtte vi jo også gå fra Høgskolen til Karl Johan, og tilbake, og det tok jo litt tid. Også saboterte Frp for oss. De bør jo stå klare når vi skal kritisere dem. MAKAN! Fikk snakke med en kjempesøt gammel Ap-mann da, som en trøst.

Nå skal jeg gjøre litt mer ingenting. Kanskje jeg vurderer å lese litt før jeg legger meg. Det er jo ingen fare for at jeg kommer til å få sove i kveld uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar