fredag, desember 09, 2011

9: Jul på Sesam Stasjon

Ble sendt i 1992 og så i 1996. Jeg er kjempefan av Sesam Stasjon - jeg har til og med Sesam Stasjon-sengetøy! Jeg husker også godt at jeg hadde kalender til denne serien, som man fikk lov til å åpne opp sammen med hallodamen. Senere fikk jeg en kalenderbok, som i bunn og grunn er hele juleserien i bokform. Den er kjempefin!

Jeg husker godt at vi var på den ordentlige Sesam Stasjon en gang. Det var sommer og det var stengt der. Eller, de sa hvertfall at Leonora, Tidemann, Max, Bjarne og Alfa var på ferie - for de var hvertfall ikke der. Egentlig husker jeg ikke så mye av det, annet enn fargene og at det var mye veps der og jeg som vanlig ble kjemperedd for at de var ute etter meg. Jeg var et rart barn. Er forsåvidt rar fortsatt.


Bjarne er så søt!


1 kommentar:

  1. Jeg har også sesam-sengetøy. Eller hadde. Husker dessuten godt lille-julaftensangen "det er dagen før den stooooore dag, da skal juletreet stå og skinne". Goodtimes.

    SvarSlett