torsdag, september 09, 2010

Dette er innlegg nr. 99. (Are you kidding me?)

Nei, i følge blogger.com er det faktisk det! Amazing!


Nå har jeg altså bodd i Oslo i over en mnd (HÆ, kødder du??). Neiognei, her kommer åpenbaringene som perler på en snor gitt.


For å feire dette har jeg gjort et tappert forsøk på å endre litt på designet her inne, men html-kodene beat me. (Jeg klarte faktisk å endre bakgrunnsfargen, men den er så lik den forrige at ingen kommer til å legge merke til det.)


Anyways. Nå skal jeg oppsummere hva som har skjedd etter jeg kom til storbyen.

- Noe av det første som skjedde, var at jeg så Aune Sand. Da kaster jeg opp littegrann.

- Så har jeg begynt på skolen, og det er ganske awesome.

- Der fikk vi tildelt en dansk forelæser. Og vi vet alle at danske forelesere er the best of the fuckin' best.

- Vi har også andre kule forelesere - blant annet en som er lidenskapelig opptatt av grammatikk (who can blame him?)

- Jeg har også fått utdelt en relativt awesome klasse, med masse forskjellige mennesker. Kjenner ikke supermange supergodt enda, men jeg har da fått noen venner og bekjente.

- Så har Gisken dratt fra oss, for å være awesome på den andre siden av kloden ca. i stedet.

- Jeg har sett masse kjendiser.

- Jeg har nesten BLITT kjendis selv, for jeg har vært statist i Hotell Cæsar!

- Dessuten spiser vi (jeg, Trine, Nina) pizza fra samme sted som Johan Golden. Kvalitetsstempel!

- Jeg har sett Grand Island spille to ganger - gratis.

- Det fins en superawesome drink på Kafé Sør som heter 'Clockwork Orange' - den anbefales!

- Det er gøy å henge hos Nina og Trine, spesielt når også Bård og Harald stikker innom en tur.

- På Birkelunden marked har de Simon & Garfunkel, Pia Tjelta og Janne Formoe.

Yoghurt Heaven i Tullins gate er ganske ålreit.

- Det samme er Cocoa - on the go go på Grünerløkka (ved Birkelunden).

- Jeg har vært helt sykt trøtt i det siste, og har måtte sove middag (før middag) i ekte pensjoniststil. Faktisk sovnet jeg stille inn etter skolen i dag - før jeg våknet av at kroppen fortsatt sov, mens sinnet var til stede. Jeg endte naturligvis opp med å måtte høre på kroppen.

- Jeg har enda ikke lest noe pensum. Meget praktisk når man har åtteogførti bøker man må lese.

2 kommentarer:

  1. Tror Bård og Harald kommer innom snart igjen! (!!!)
    Og har foresten hørt rykter om at Lou and Andy også kommer en tur;)

    SvarSlett
  2. I luvs it! :D (I want that one...!)

    SvarSlett