mandag, september 20, 2010

Ja, hei.

Dette er et forsøk på å blogge regelmessig.

Så. Siden sist har det skjedd litt av hvert. Generelt på skolesiden kan man si det har vært masse. Massemassemasse oppgaver på en gang. Vi er nettopp ferdig med en liten filmoppgave, Lisa, som sikkert ble kjempebra. Om en ukes tid skal vi levere et radioinnslag på 5-7 min (om Morgenklubben på Radio Norge. Det var skikkelig kult å være i studio mens de var på lufta!) og førstkommende fredag skal vi levere en todelt oppgave i språklig formidling. Den jobber jeg egentlig med nå. Nei, forresten. Nå hører jeg på Misjonen med Antonsen og Golden. Hjertesukk. Golden er jo naboen min, som jeg liker å si.

Pensumlesinga går det også treigt med. Rart med det. Men jeg har hvertfall store intensjoner om å bli flinkere på den kanten. Men det skal sies - det er meget distraherende å endelig få være i nærheten av sine fine, gode venner igjen! Jeg lar ikke muligheten til å tilbringe tid med dem gå fra meg, sånn uten videre - foråsidetsånn. Can you blame me?


3 kommentarer:

  1. Trine aka berlinerbollen20. september 2010 kl. 20:20

    Jeg trykker mentalt *like* på dette innlegget. Som vanlig. (^^;)

    SvarSlett
  2. Når skal du begynne å blogge igjen Trinemuffins/berlinerbollen?

    SvarSlett
  3. Trine aka berlinerbollen21. september 2010 kl. 15:00

    Æ veitikke. Iiiih.

    SvarSlett