søndag, mars 27, 2011

The Rocky Horror Picture Show [1975]

Den må du faktisk bare se!














































































































Du har ikke vondt av å se en mann i dameklær en gang i blant.

(Tenk at det faktisk er 1975-versjonen av Barry Bostwick som spiller han der kjekke med briller, og at du kanskje kjenner mannen med dameklær fra et annet sted, om du tenker litt etter.)

I dag har jeg skrevet på en kronikk som skal leveres i morra/mandag. Jeg har skrevet kanskje halve, og jeg hater meg selv. Skrev det aller meste i stad mens jeg hørte på Nattønsket på P1 og ønsket meg påske.

(Nei, nå spiller'øm Mambo No. 5 her! Tror jeg må legge meg før de setter på køntri. Godnatt.)

2 kommentarer:

  1. HÆÆ, "Brad" har jo en helt annen hake enn Bostwick. Jeg klarer ikke å se at det er samme person. Men Tim Curry kjenner jeg igjen når jeg ser bilde. Kan ikke huske å ha sett han i noe annet.

    Det er en kul film.

    SvarSlett
  2. Du er flink!
    Jeg hater deg ihvertfall ikke.
    Så fint at vi skal på konsert i kveld så du får litt lystbetont aktivitet.

    SvarSlett