mandag, september 07, 2009

Yessir, I Can Boogie!

Siden sist HAR jeg faktisk vært å gått tur i regnet. Riktignok først etter jeg hadde sett Rachael Ray, men det får jammen meg være godt nok. Søvnproblemene mine har kommet seg noe, men det er likevel ikke helt optimalt. Nytt sengetøy og to stk. flate og slappe puter i ett putevar har gjort sitt. Jeg har også vært relativt flink til å rydde på rommet. Det begynner å komme seg, og det føles virkelig godt. Selv om det fortsatt er en liten del igjen. Blant annet er jeg altfor dårlig til å rydde i rene klær. De blir bare liggende igjen i kurven til jeg skal bruke noe av det. Jeg tror at jeg skal ta en liten opprydning i klesskapet mitt også, senere. Jeg har allerede begynt litt, men jeg må bare prøve å være ærlig med meg selv, og finne ut hva jeg virkelig bruker og ikke, og hva som i det hele tatt passer fortsatt. Jeg har nok en del klær som egentlig bare bør gis bort.

I dag ble jeg også ringt opp av et nummer jeg ikke kjente. Det viste seg at det var fra Åhlens på Strandtorget, hvor jeg hadde levert en søknad tidligere. Jeg hadde ikke trodd de hadde tatt vare på den når de ikke trengte noen da jeg søkte, så samtalen kom naturligvis overraskende på meg. Men gledelig overraskende. Hun spurte om jeg fortsatt var interessert, og jo, ja, det var jeg jo. Men noe nølende hørtes jeg sikkert ut, men det er mest fordi jeg også jobber på Coop Mega i tillegg, sånn at jeg ble litt usikker. Skal møte henne onsdag i neste uke, og jeg gleder meg egentlig. Jeg ble faktisk veldig glad etterpå, da det hadde gått ordentlig opp for meg. Jeg håper virkelig jeg får mulighet til å jobbe i en så fin butikk igjen. Jeg elsker det! Og da får jeg pakke inn gaver igjen også - noe jeg liker veldig godt. Så det er bare å krysse fingrene.

Overimorra drar vi endelig til London. Jeg og søstra mi. Jeg gleder meg veldig, og er allerede redd for å glemme noe eller å komme for seint til flyet etc. Tror det kommer til å gå veldig bra, men jeg har hatt en ekkel tirsdagsfølelse i hele dag, derfor har jeg vært kjempestressa. Jeg har nemlig ikke ordnet alt jeg skal enda.

Nei, nå skal jeg gå å rydde, pakke, fikse og ordne videre! Neste blogg blir sannsynligvis en London-update!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar