tirsdag, september 01, 2009

Hei, hopp og sprett.

Er våken (allerede?) og har på fredelig vis fått vite at jeg skal jobbe i dag. Jeg begynner nemlig ikke før 14.00 og skal jobbe til 19.00. Godt å kjenne noen trygge kroner samle seg, slik at man slipper å være fattig. Skal også jobbe lørdag, and it's all good. Det er nå en snau uke til jeg og min søster drar til London, og det hele virker ganske uvirkelig. Tanken på at jeg skulle befinne meg UTENFOR Lillehammer, liksom. DET er ikke hver dag.

Selv om jeg ikke har så kjempelyst til å jobbe, så har jeg kjempelyst til å tjene penger så jeg kan reise mer, og derfor håper jeg at jeg får mer enn bare disse vaktene i ny og ne. Hvis det fortsetter slik så må jeg evt finne meg en annen jobb i tillegg, og det har jeg egentlig ikke lyst til. Det blir for mye frem og tilbake. Æsj.

Men nå må jeg gå - prøve å psyke meg opp litt, spise, dusje og sånne ting. Legger med et bilde av en pen pusekatt. Fordi den er umåtelig skjønn. En sånn vil jeg ha når jeg blir voksen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar