mandag, november 30, 2009

Helgen som gikk - kort oppsummert!

Fredag: buss til Oslo, fascinerende lang kø retning Trondheim (fra Nebbenes), Kino på Cinemateket (OIFF) - "An Education", Graham Norton.

Lørdag: Stå opp, handle mat, lage mat, få middagsgjester, feire Gisken (hurra!), spise god mat, snakke med kjente og ukjente, fortsette praten om løst og fast etter gjestene har gått.

Søndag: stå opp, spise litt, se på CSI (Las Vegas, of course), dra på Evita for latte & cookie & prat, kjøpe med cookie til en stk. lillehamring, reise med bussen hjem (på turen så jeg to rådyr på et jorde OG det snødde litt).


3 kommentarer:

  1. jeg tror du har et eller annet slags talent for å se rådyr o.l.

    SvarSlett
  2. Det hadde vært noe. Kanskje det er FV som gir meg dyretekke?

    SvarSlett
  3. Hehe, jeg gleder meg til jeg også kommer til level 33 og får dyreteken;)

    SvarSlett