lørdag, november 07, 2009

A less fun fact.

Om ikke mange minuttene må jeg stå klar i uniform og dra på jobb mot min vilje. Begynner ikke før 14.00, men jeg skal jobbe til det stenger kl. 19.30. Utrolig kjipt å jobbe så "seint" på en lørdag, for da blir det bare stress om man skal noe annet etterpå. Sånn sett behøver jeg ikke bekymre meg, for det skal jeg jo ikke. Men jeg kan vri det til noe positivt ved å fryde meg over at jeg ikke må jobbe på Kiwi, til umenneskelige 23.00 (eller har de kanskje ikke oppe så seint på lørdager?) Uansett - jeg gleder meg kjempemasse til å komme hjem igjen. Denne helgen skal nemlig bestå av Arrested Development, film, rydding av rom, lesing av bok, beundring av gamle og nye interiørblader, kanskje en tur ut, pledd, ullsokker og fyr i peisen. Kanskje garantert kakao.

Ååhhhh, hvorfor må jeg på jobb!? Jeg vil begynne med denne fine listen nå. Må nok belønne meg selv med en mango og et blad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar