søndag, november 01, 2009

Hallais.

Nå har jeg ikke vært tilstede her på en stund. Synd. Dessverre har jeg jobbet og slitt i stedet. Har tenkt til å prøve å være litt flinkere til å skrive, men det er sannelig ikke så mye spennende som skjer i livet mitt.

Likevel har jeg noe å dele. Fredag, etter jobb (14.00) dro jeg opp til May Krishna og traff på blant annet denne krabaten, Milli (the chinchilla).

Så spiste vi litt brownies og ananas og så på Home and Away, mens den humørsyke bikkja til Maykiki lå ved siden av meg og sov (hu var sint på meg tidligere fordi hu innbiller seg at hu har valper og at jeg skulle ta de - vi ble venner igjen). Etter det dro vi til Lillehammer Restaurant og Pizzeria for å spise en altforstor kyllingkebab-pizza. Men den var gooood. Så bar det til bowlingen (hvor æ vainn!).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar