tirsdag, oktober 20, 2009

Du skal høre mye..!

Du skal iallefall få høre litt. --- Au og au, jeg har vondt i hele kroppen og har nærmest vanskeligheter med å gå oppreist. I går jobbet jeg fra 11.00 til 19.00 (20.00) og løftet og lempet helt sikkert flere tonn - julevarene ankom nemlig. Etter det var jeg på møte til ca. kl. 22.30. Attpåtil fikk jeg av rare grunner ikke sove så lett på kvelden, enda jeg var kjempetrøtt. Jeg mistenker at jeg ble liggende i halvsøvne for å diskutere salgsteknikker med meg sjøl. Aff.

I dag sto jeg opp litt tidligere enn vanlig fordi jeg måtte vaske håret (noe som medfører en småsnodig frisyre utover dagen, siden det tørker i de rareste formasjoner og jeg er uten mulighet til å temme det), og var i en zombietilstand utover dagen (grunnet null kaffe eller te - bummer!) Greide meg likevel gjennom dagen, til tross for disse hinderne. Har for det meste pakket opp varer i dag også, noe jeg egentlig syns er veldig greit. Jeg var også så heldig at jeg fikk en sur kommentar: "døkk driv å pakke opp jula ja?" "Ja..." "Det syns jeg nå var litt tidlig men..!" "Jo..." For å være ærlig er jeg jo enig med hu - men skulle jeg liksom kunne gjøre noe med det? Gå til protest mot ledelsen i Sverige?? Jeg er i grunn bare takknemlig for at de har gitt meg jobb jeg liker. Takk!

Ting å glede seg over:
  • Te, i kopper og kar.
  • At jeg har jobb, og slipper å rive meg i håret i like stor grad lenger. (Noen dotter går det jo uansett, såklart .)
  • Farmville, Farmtown, Mafiawars og liknende spill på Fjasbooker'n - jeg trenger det. Hvertfall litt. (Og det ER interessant å se kål gro.)
  • Nye oppdagelser (innen musikk and such. Takk til deg, Spotify - og internett generelt - TAKK!).
  • Vanilla Coke (gjenoppdaget og overpriset på CC-mat. Herlig! Skjønner ikke greia med at den liksom var så "kvalm". BS! Den er yummy og smaker som godteri!)

Verdt å merke seg:
  • Den såkalt yoghurten Q-skyr - not so good. Har sett så mange som kjøper det, og lettlurt som jeg er, gikk jeg i fella. Men for all del, om du liker tørr og sparkelliknende mat - go for it!
  • Europris har fortsatt ikke hvit maling. AMAIGAAAD..! Jeg må derfor reise til byen i morra, før jobb, og se om jeg finner noe spennende maling elsewhere. Hvis det ikke fins hvit akkrylmaling å oppdrive i Lhmr, skal jeg grine en skvett og sende brev til kommunen. Det er på sin plass.

PS. Det viser seg at jeg kanskje kan trenge en grundigere opplæring i komme meg ut av arbeidsplass. Jeg gikk meg nemlig vill inne i senterets mange og lange bakganger da jeg skulle hjem i dag, og klaret f#@n ikke å finne personalutgangen. Gikk derfor ut en annen dør, som førte inn på senteret. Jeg berget meg altså denne gangen.

7 kommentarer:

  1. For å komme meg ut av min arbeidplass må jeg klatre over fnisende fjortisjenter som har drapert seg utover trappa. Det er i sånne øyeblikk jeg føler meg voksen og moden fordi 1. de automatisk holder kjeft når jeg går forbi, og 2. jeg GÅR ned offentlige trapper, ikke henger runt i dem som en annen tullebukk.

    SvarSlett
  2. Jeg syns du burde kaste noe på dem. Eller helle vann på dem. Iallefall noe som ikke er voksent og modent. Det hadde vært litt gøy.

    SvarSlett
  3. Cecilie din lille røver. Såntno kan jeg vel ikke drive med! (Men ja - hadde vært gøy XD)

    SvarSlett
  4. Haaaaahaha, dere er morsomme.
    MEN, Cecilie, jeg ELSKER skyr! Ok, ikke det aller beste jeg har smakt i hele verden, men godt er det! Det eneste som hindrer meg i å kjøpe det hver dag er prisen....
    Men jeg elsker (nesten) alt av meieriprodukter da, spesielt i joghurtavdelingen!

    SvarSlett
  5. Haha, jeg trodde du skreiv at du elsket kyr. Men kyr/meieriprodukter/Q-skyr - samma biffen (ja, jeg finner opp nye ord og uttrykk - it's my right).

    Den hadde litt for rar/tørr konsistens for min del. Syns den var god til å begynne med, men så ble den kvalmende. Takke meg til fabulous vanilje-yoghurt i stelle ;)

    SvarSlett
  6. Ikke smak på Tines såkalte "Ja" vaniljeyoghurt. Ikke ved mindre du må (sånn som meg. Lite fett/sukker, blabla). Den er kjempe tynn og rennene og sur og ekkel. Blææ.

    SvarSlett
  7. Jeg har smakt 'Ja' - mamma hadde kjøpt den en gang. Syns ikke den var så veldig god jeg heller. Smakte ikke så mye, og det var litt nasty. Må si jeg foretrekker å enten spise det som smaker godt, eller rett og slett la vær. Gidder ikke spise en sunn "kopi", bare fordi den er sunn. Dessuten tror jeg ikke vanlig yoghurt er så bloody usunt at det gjør noe, såfremt du ikke spiser 3 bokser om dagen.

    SvarSlett