søndag, oktober 18, 2009

Awww..!

It's a lovely sunday, selvom jeg var ute i går. Det var godt å være litt sosial igjen, ettersom jeg bare har hatt meg selv som selskap den siste tiden. Jeg er ærlig talt ikke morsom å være med. Sov leeenge i dag og er i bra form, og har nå plassert meg på min faste plass - i sofaen i kjellerstua, med både pc og tv. Akkurat nå er det Animal Planet som står på i bakgrunnen, med små gepardunger som er forlatt av moren sin og sånt. Og det er nettopp sånne type program som gjør at jeg kan få lyst til å gi slipp på alle mine nåværende (og såkalte) planer, flytte til hvorsomhelst og adoptere en hel skokk med foreldreløse dyr. Akkurat som om noen kan motstå søte, små babydyr. Åhh, gepardunger kan male! Og ser man det, nå gjør de det også! *Puuuurrrrr!*







Eller kanskje jeg skal bli buddhistmunk i Thailand somewhere, og ta meg av små tigerbebiser. Gjerne for meg! Håper bare jeg kler oransje kjortel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar