torsdag, november 26, 2009

Well, well, well, my friend.

I dag ble jeg vekket av min trofaste mobil i 08.00-tiden. Lå litt i sengen og undret over at jeg var unormalt våken, til tross for at det var såpass tidlig på morra'n. Hadde tanker om å faktisk stå opp og lese eller gjøre noe annet fornuftig, men det skjedde ikke. Man kan bare anta at jeg er for glad i å sove, til at det var en realistisk tanke. Sov noen timer til, og våknet opp senere - antakelig trøttere enn jeg var kl. 08.00. Jeg ønsker meg viljestyrke til jul.

Spiste litt frokost, sjekket cyber-farmen og forberedte meg til å dra på jobb. Dro litt tidligere enn jeg måtte, for å stoppe innom noen butikker og se etter julegaver. Jeg ligger faktisk ganske bra ann, spesielt med tanke på at det ikke er desember engang. Og jeg veit ikke helt om jeg liker'e. Det har seg nemlig sånn at jeg de siste dagene har blitt stressa fordi jeg innbiller meg at det er så kort tid igjen til jul. Hvem sin feil kan det være da tro? Sikkert ikke dem som begynte å pakke ut jula allerede i oktober. Som om jeg ikke har problemer nok med å vite hvilken DAG det er, skal jeg nå begynne å tulle med månedene også? Syns jula skal få være i desember. Og at påska skal få være når den faktisk skal være (altså ikke med en gang jula er rydda vekk).

Men, nå er det bare fryd og gammen. Skal prøve å pakke det jeg trenger til Oslo-turen i kveld, jeg drar nemlig kl 16.55 i morra. Lørdag skal man nemlig feire Gisken sin bursdag (som er i dag. HURRA FOR GISKEN! Congrats!).

Kjenner jeg er ganske kjei blitt også. Tror jeg må legge meg snart. Kanskje jeg skal gi stå-opp-tidlig en ny sjans i morra?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar