lørdag, august 29, 2009

Ville tilstander.

Huff, det er tre kvarter til jeg begynner på jobb. Og her sitter jeg. Uten en god natts søvn. Var på bursdagsfeiring i går, det gikk rolig for seg og det ble ikke spesielt seint. Nå jeg kom hjem tok jeg meg en snartur innom pc'n før jeg la meg. Men jeg fikk IKKE sove. Selv om jeg var ganske trøtt. Så har slumret meg gjennom natta med tanker som "nå må du sove" og "det er ikke lenge til du skal opp igjen på jobb". Jeg veit dette ikke er så strategiske tanker å ha, men de dukker liksom opp uten at man vil det selv, og forverrer det hele. Når jeg så sto opp i dag følte jeg meg kvalm, både fordi jeg var sulten, men også pga. av tanken på 8 timer jobb i denne tilstanden. Har prøvd i meg litt mat nå, men det har seg ofte sånn at om morningen virker alle brødskiver tørrere og alt pålegg kjedeligere enn det vanligvis pleier. Huff. Det er alt jeg har å si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar