søndag, desember 06, 2009

Det er andre søndag i advent...

...og jeg har en herlig fridag. Jeg har sovet ordentlig ut etter en lang uke med jobbing. Den kommende uka blir nok mye av det samme, da jeg jobber alle dager (inkludert søndag) minus tirsdagen. Tirsdag skal jeg forhåpentligvis klippe meg, samt vaksinere meg. Vaksinasjon for de på 20 år er egentlig satt opp på mandagen, men da er jeg på jobb. Forhåpentligvis vil de stikke meg en dag i etterkant også. (Ellers så skal jeg true dem med å komme å hoste på dem når jeg blir syk.)

Foreløpig i dag har jeg lest litt blogg, sjekket ut liv og røre på Facebook og gått en tur i skogen. Klokka var ikke mange, men det var likevel blitt ganske mørkt, så det ble en kort tur. Men jeg fikk tatt noen bilder da.

Videre i dag skal jeg prøve å rydde litt, se Amalies jul (hahaha, blomster-Johan måtte hamle opp med røvere i går, men det endte opp med at han ble stengt inne i drivhuset. Luringen!), kanskje se en film eller lese litt i en bok. Må definitivt fyre opp i ovnen, det begynner å bli kaldt her nede nå. Brrr..!















4 kommentarer:

  1. Æ lika at det snør på aill bildan dinnj :D

    SvarSlett
  2. Well, of course! ;) Ble du ikke fristet til å komme til Lhmr en tur? :O

    SvarSlett
  3. Joo! :) Snøen får holde seg til over nyttår, så kan jeg komme og ake en tur da ;):D

    SvarSlett
  4. Ååå, jeg vil også ha snø og julestemning!

    SvarSlett