mandag, desember 07, 2009

Hepp.

Har hatt en ganske slitsom dag i dag. Sto opp tiiiidlig for å levere den forbannede telefonen (#%@$€!!). Dro så for å bestille frisørtime til i morra, men endte opp meg å klippe meg i dag i stedet. Klippedamen var veldig flink, men siden håret mitt er tørt som høy (spesielt som nyvasket) ble jeg umiddelbart etter frisering seende slik ut (the man on the left):


Etter klipp og føn, dro jeg for å fikse noen greier for mamma. Kjøpte hårfarge til meg selv. Etter det var jeg igrunn lysten på å flate ut på utstillingssengen på Åhléns, men dessverre hadde jeg 8 lange timer med jobb forran meg. Og de første timene gikk nesten ikke.

Nå sitter jeg likevel her da. Sliten, og med Derrick (av en eller annen grunn) surrende på tv'n. Jeg ser ikke på altså! Dessuten er det for skummelt, og jeg må legge meg.

Natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar