onsdag, desember 09, 2009

Gjesp.

I dag våknet jeg og følte meg relativt pjusk. Jeg var kjempeslapp og sliten, var både varm og kald, følte meg støl (spesielt i vaksinearmen) og hadde generelt vondt i kroppen. Så jeg har vært hjemme fra jobb i dag. Tok en paracet, som hjalp for hodepinen, og la meg igjen. Sov lenge og ble helt rar. Var litt kvalm også, men det gikk over da jeg fikk i meg litt mat. Hadde ingen matlyst, men. Ellers har jeg gjort relativt lite i dag. Skal sannsynligvis på jobb igjen i morra, med mindre jeg blir dårlig igjen. Men det tviler jeg på, da jeg føler meg ganske bra nå.

Hei hopp. Nå skal jeg prøve å ruskerydde litt her, og prøve å huske å se 'Glee' i kveld. Også har jeg sjuukt lyst på sjokolade nå.

2 kommentarer:

  1. Jeg får ikke akkurat lyst til å ta svinevaksinen når jeg hører om alle som får ekle bivirkninger...
    Håper du føler deg bedre nå, og at du er klar igjen for jobb i morgen! :)

    SvarSlett
  2. Joda, du bør ta den likevel. Det er ikke så gæli. Følte meg i grunn bare ikke helt i form i dag, men er mye bedre nå.

    Hvordan går det med eksamen? (Sorry for bringing it up)

    SvarSlett