lørdag, desember 05, 2009

Must... Write..!

Flink. Fæmte daga på rad, gut.

Jobb. Gikk greit. Bortsett fra på slutten. Stenginga gikk greit nok, til tross for at ingen av oss egentlig har fått en gjennomgang av "hvordan å stenge sjappa". Fikk gravd frem bilen, (det snør!) og kjørte fornøyd retning hjem. Men så; "faen! - jeg har da med meg jobbtelefonen!". Litt lite fornøyd med meg selv, snudde jeg og kjørte tilbake. Jeg håpet at det gikk ann å få pælma telefonen inn i garderoben så jeg kunne slippe å dra ned for å levere den på mandag. Men neida. Det var stengt. Fullstendig stengt. AAAARRRRGGGGH! Kjørte så FORBI Rema 1000, hvor jeg hadde planer om å handle litt. "FAEN!" Stoppet på Rimi i stedet, fordi jeg ikke aktet å snu enda en gang. Multitasket sjokoladespising og kjøring av bil på vei hjem. Så, det viser seg at jeg har blitt senil av denne harde arbeidsuka.

Mamma har forresten snoket på verandaen, armed with a sharp eye, og hun har funnet dyrespor, av typen rådyr. Dessverre nekter hu meg å gi dem mat. Hu påstår at de kommer til å spise opp hele hagen. Jeg er skeptisk, og har lyst å mate dem likevel. Det må da være koselig å måtte jage rådyrene ut av hagen, fordi de nekter å gå (fordi de liker deg så godt).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar