fredag, desember 04, 2009

Hei igjen.

Føler jeg må opprettholde blogginga, nå som jeg nesten har begynt å skrive regelmessig. Jeg har jo tross alt skrevet i hele desember!

I dag har jeg vært på jobb fra kl. 11.00. Jeg trodde jeg sluttet 19.00 i dag også, så jeg ble gledelig overrasket da jeg fant ut at jeg sluttet kl. 18.00. Da fikk jeg sett blomster-Johan litt tidligere enn vanlig, også..! Jeg har dessverre ikke sett noen rådyr i dag (sorry, Nina), men har fått litt mer julestemning ved å pakke inn julegaver. Gjør jo det stort sett hele dagen på jobb, men hjemme kan en gjøre litt mer flid med pakkinga, og ikke bare teipe sammen litt papir rundt en ting med rar form, og så pønte med ei sløyfe.

I morra skal jeg jobbe på Coop. Jobber bare fem timer, så det bør gå ganske greit. Gleder meg til å kunne sove ordentlig ut på søndag, kanskje jeg til og med får gjort noe fornuftig.



Til slutt vil jeg bare si at mine tanker går til Regine Stokkes familie og bekjente. Historien hennes fikk en altfor trist slutt, og jeg ble oppriktig lei meg i går da jeg fikk vite at hun hadde gått bort. Jeg håper hun har det bedre nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar