søndag, mars 14, 2010

Boombox

I dag sliter jeg med kommunikasjonen. Stemmen min har så godt som forduftet - alt som er igjen er svake pipelyder og hvisking. Det hjalp ikke akkurat på at jeg var ute i går. Jeg hadde whiskeystemme allerede før jeg dro ut, og roping i den høye musikken gjorde det vondt verre. Jeg fikk kjempevondt i halsen, og knapt noen stemme igjen da vi skulle ut for å ta bussen hjem. Kjempefunny story forresten, den hadde gått. Så vi knabbet likegjerne noen andres skyss hjem (relax, de fikk skyssen sin tilbake da vi hadde blitt fraktet trygt hjem), og var takknemlig for det. Alternativene: å stå i kald taxikø til kl 05.18 - neitakk. GÅ hjem i hæler - uaktuelt. Provosere politiet - neppe (man er liksom forbi den alderen der man blir kjørt hjem).

Når jeg så kom hjem laget jeg meg en kopp te, før jeg kledde meg og la meg for å sove i kjelleren. I dag våknet jeg faktisk 11.30, og har vært våken siden. Spiste litt taco og drakk litt te, før jeg pep meg tilbake til sengs. Her har jeg tilbrakt tiden siden, i sann søndagstradisjon. Mmm, comfy. Akkurat nuh venter jeg på at de nyeste episodene med Cougar Town og Ugly Betty skal bli ferdig lånt, og i mens koser jeg meg med ymse The Lonely Island. Den nyeste videoen deres har en nasty slutt, men Julian Casablancas er überkool!



Dessuten får TLI meg til å tenke på New York (selv om jeg håper vi slipper a bunch of old people fucking like rabbits) og det gjør mæ glad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar