torsdag, mars 11, 2010

The final result...

Det ble et kompromiss. Mellom meg og håret. For som jeg nevnte, hadde jeg en bra hårdag for noen dager siden, noe som gjorde at jeg begynte å tvile litt på beslutningen om å klippe meg. Til syvende og sist var lite hår som endte opp på gulvet i frisørsalongen (faktisk mindre enn hva jeg røyter til daglig), men jeg ble ganske fornøyd likevel. Det så jo tross alt friskere ut. Og heldigvis var det var ikke så ille som den gangen (for lenge siden - frisørene har det med å svindle små barn) jeg betalte mer enn nok penger for en hårklipp av ei som så vidt var borti meg. Jeg tror faktisk hu slapp å koste golvet etterpå.

Da jeg møtte Karina etter hårklippen, sa hu no sånt som; "du har jo klippet deg mye! Det ble fint". Jeg begynte å le, og beskyldte henne for å drive gjøn med meg. Men hu mente det oppriktig, så det er bare fryd i gammen.
















Happy kid.


Ellers har jeg begynt å gjøre research til New York-turen vår, så det betyr at jeg går rundt med sommerfugler (eller møll) i magen om dagen. Det har endelig begynt å gå opp for meg at jeg skal til New York, og det føles bra. Virkelig bra. Faktisk fantastisk. Jeg må bare huske å fikse reiseforsikring, så er jeg good to go.

Jeg kjenner jeg har veldig lyst til å dra en tur til Brooklyn (Brighton Beach og Coney Island), og kanskje Queens. Men jeg veit ikke helt hvor store avstandene og sånt er, så det spørs jo hva vi får tid til, eller for den saks skyld tar oss tid til. Men det er jo kult å oppleve New York utenfor Manhattan også.

Little Italy har jeg også lyst til å besøke - Mott Street og en café i Mulberry Street (som har vært med bååde i Gudfaren III, Donnie Brasco og visstnok The Sopranos). Filmloctions er exciting! Hvertfall er det my kind of fun.

Dette er bare noe av det jeg har skrevet opp. Jeg gleder meg jo stort til å kjøpe meg et nytt kamera (et billig et, sånn med filmrull i) og ta fancypantsy bilder av alle de kule tingene i New York med. Senest i dag har jeg tenkt på muligheten for helikoptersightseeing. Dessverre koster det en del, og etter hva jeg kan se er det både fantastiske og lunkne reviews, så det er varierende hva man får ut av det.

Men sukk, jeg hadde ikke hatt noe i mot å sveve rundt Chrysler Building og føle meg litt Trump-ish. Jeg måmåmåmåmå fly i helikopter før jeg dør.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar