onsdag, mars 10, 2010

Typisk.

I morra har jeg fri, og jeg skal klippe meg. I det minste tror jeg at jeg skal klippe meg. Jeg har hatt store og optimistiske planer for det en stund nå. Men håret mitt, som så lenge har vært for langt og for stusselig, har nå bestemt seg for å være fint likevel. Faen heller, det skal vekk. Kanskje ikke alt, men jeg må jo klippe meg før jeg skal avgårde for å imponere New York. En liten centimeter eller to, hvertfall... (Shit, nå er det ikke lenge igjen!)

Jeg må en tur til byen i morra, uansett. Jeg må få anskaffet en kameraveske til EOS'en min, hvis den bestemmer seg for at også den vil være med til New York. Noe jeg tror den vil.


Whaaat!? Obama approves of hair being cut, anywayz.

1 kommentar:

  1. Jeg skal klippe meg first thing i morgen! :D
    Må stå opp tidlig for det, til og med. Og det på fridagen min :O
    Jaja. Det trengs :)
    Liker at Obama syns godt om hårklipping.

    SvarSlett