fredag, mars 19, 2010

God morgen!

I dag er det fredag, og jeg har fri. Enda godt er det, da det ikke er bare bare å få sove når man er syk. Hosteanfall midt på natten - jo takk, gjerne! I dag har jeg sovet lenge, og ble vekket av en melding fra Strandtorget, om deres gode salgstilbud. Veldig kjekt at den veska jeg kjøpte til N.Y.-turen nå er på 20%. Den kosta jo sannelig meg nok. Hrmpf. Uansett får jeg trøste meg med at det var den siste de hadde, og at den sannsynligvis hadde blitt solgt til noen andre enn meg, om jeg hadde ventet. K, thnx.

Andre nyheter; jeg har ENDELIG fått meg en tannlegetime. Neste tirsdag. Det var jammen meg ikke bare bare. Jeg tror jeg har ringt Lillehammer rundt, og tilogmed legesentralen! (Okey, jeg veit ikke helt hvordan det gikk seg til, for jeg mente det ikke. Jeg ble jo umiddelbart livredd for at jeg nå dreiv å bestilte meg en ambulanse til tanna mi, men det gikk bra og de gav meg nr. dit jeg faktisk skulle). Så ringte jeg den trygge og koslige tannklinikken, men der var jeg for gammel. Men var de veldig hyggelige og hjelpsomme, og gav meg noen andre numre. Så er de neste 80 samtalene mine, nesten identiske; "Er du pasient her?" "øhm...nei?" "Vi kan ikke ta inn nye pasienter (før til høsten, liksom!), ADJØ!" Og dette gjerne i en uhøflig eller nedlatende tone. Takk skal du ha, for den jævla gode hjelpen liksom. What, skal jeg sitte her med tanna mi da, til den råtner bort av seg selv? (Okei, det er ikke så ille.) Siste nummeret jeg prøvde - LUCK! Endeliiiiig! Så nå håper jeg bare at de er snille med meg, nå har jeg jo tross alt blitt pasient der.


Planene for i dag er å få ryddet litt på rommet (for det meste i papirer - det er annoying) og å planlegge og forberede N.Y.-turen. I går gikk jeg nemlig til innkjøp av noe essensielt - a pink folder. You know - til å ha alle viktige reisedokumenter i.

Men nåååå! Mat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar