torsdag, mars 25, 2010

Snap.

I natt drømte jeg om Kat Von D. At hu var ei skikkelig hurpe faktisk. Hu krevde at hu skulle få alt hu pekte på, selv om det i virkeligheten(?) tilhørte meg. F U.

I dag, mens jeg var på jobb, ringte mobiltelefonen til en litt eldre mann. Ringetonen hans: Lady Gaga. Spenstig!

Nå er klokken passert midnatt. (Oi, den har visst passert ett også!) Jeg har pakket ferdig, og er klar for å reise. I dag reiser jeg til Oslo, og i morra (fredag) kl. 08.45 letter flyet vårt til Helsinki. En gang utpå dagen er vi fremme i New York. New York. Sukk.

Jeg kommer tilbake med ett (sannsynligvis detaljert) innlegg om New York når jeg har tilpasset meg Norge igjen.


God påske!

1 kommentar:

  1. God tur til Oslo, så sees vi på Gardermoen i morgen tiiiiiiidlig! :D

    SvarSlett